SuperOffice partners
Onze SuperOffice experts helpen je om het beste uit jouw SuperOffice omgeving te halen. Of je hulp nodig hebt bij de implementatie, het opstellen van de bedrijfsprocessen, migratie van data, training, wilt integreren met andere systemen of als je de oplossing optimaal voor je wil laten werken, wij brengen je in contact met de juiste partner.
Partners
-
Amesto Solutions
Amesto Solutions is een Scandinavische wederverkoper van SuperOffice CRM met kantoren op 12 locaties in de Scandinavische regio. Ze hebben expertise en bieden oplossingen op drie gebieden; CRM, ERP en HRM. Amesto Solution beschikt ook over een team van specialisten die modules en hulpmiddelen ontwikkelen voor SuperOffice CRM, zowel voor cloud of on-premise.
-
All-CRM
All-CRM levert SuperOffice CRM oplossingen op maat. Ze leveren apps waaronder EmailPreview, welke de inhoud van een email, PDF, document of afbeelding direct weergeeft in de minikaart, evenals de LinkedIn Connector welke je LinkedIn contacten direct koppelt aan SuperOffice en je zakelijke contacten direct importeert in je CRM systeem.
-
Business Analyze
Business Analyze voorziet leiders, teams en individuen van inzichten waarop ze kunnen acteren. Het visuele platform is een eenvoudige manier om data te verzamelen, te analyseren en te presenteren, zodat mensen dit dagelijks kunnen bekijken en gebruiken. SuperOffice Analyze is hun dashboard dat kan-en-klaar is om je SuperOffice data te verwerken en weer te geven.
-
Cloudify
Cloudify is een integratie specialist met uitgebreide kennis van hoe cloud-integratie platforms zoals Zapier kunnen worden toegepast; een platform dat SuperOffice CRM Online verbindt met meer dan duizend andere bedrijfstoepassingen. Een lid van Zapier's Expert Panel, Cloudify assisteert bedrijven bij het automatiseren en stroomlijnen van hun waardeketen van A tot Z; van het in kaart brengen van de behoefte aan automatisering, het aanbevelen van oplossingen, het definiëren en implementeren van workflows en het volgen en ondersteunen van Zapier-workflows.
-
ConnectMyApps
ConnectMyApps is een cloud-based platform met kant-en-klare integraties tussen diverse zakelijke applicaties, dat je in staat stelt data te synchroniseren tussen de apps die je gebruikt voor boekhouden, facturatie, CRM, email, E-commerce etc. ConnectMyApps werkt met software applicaties die lokaal geinstalleerd zijn op je computer evenals met cloud-applicaties die via internet toegankelijk zijn.
-
Ganske Enkelt
Ganske Enkelt heeft uitgebreide branche ervaring en helpt bedrijven hun CRM strategie te implementeren met SuperOffice. Daarnaast hebben ze een reeks aan applicaties ontwikkeld die de ervaring met SuperOffice naar een hoger niveau tilt, inclusief apps om data te prospecteren en SMS direct vanuit SuperOffice te versturen.
-
eMarketeer
eMarketeer levert een marketing automation oplossing die volledig is geintegreerd in SuperOffice. Ze bieden een reeks aan hulpmiddelen om de marketeer te ondersteunen met lead generatie, tracking en campagne management als hoofddoelstellingen.
-
InfoBridge Software
InfoBridge biedt corporate agenda synchronisatie voor SuperOffice klanten, om zo synchroon te zijn met Microsoft Exchange, Google Business of IBM Lotus Notes. Daarnaast biedt InfoBridge een reeks aan tools en modules welke van toegevoegde waarde zijn voor je CRM processen, evenals het leveren van maatwerk aanpassingen en oplossingen.
-
Visma Consulting
Visma Consulting helpt ondernemingen om IT oplossingen te ontwikkelen, te moderniseren en te onderhouden. De oplossing Visma Addo stelt je in staat je ondertekeningsprocedure te stroomlijnen en je ondertekende documenten direct in SuperOffice op te slaan. De oplossing geeft je de mogelijkheid documenten te versturen via email of SMS en je klanten kunnen deze altijd en overal ondertekenen – op smartphone, tablet of PC.
-
Siteshop
Siteshop biedt een aantal apps die toegevoegde waarde bieden aan je SuperOffice workflow. Deze apps hebben onder meer de mogelijkheid bedrijven te zoeken, toe te voegen of bij te werken vanuit de Deense Bisnode database. Ook is er een cloud-based integratie die snel en eenvoudig een online of on-premise databron koppelt aan SuperOffice CRM Online.
-
Keyforce
Keyforce biedt integratiesmodules voor SuperOffice, Visma en Microsoft. De belangrijkste producten bevatten het sales proces, de rapportage en integratie met diverse ERP systemen. Daarnaast biedt Keyforce een reeks aan additionele modules om je CRM processen verder te verrijken, waaronder modules voor snelle registratie van klanten, geavanceerde SMS oplossingen en branche oplossingen voor groothandel en media.
-
i-Centrum
i-Centrum is een system integrator met focus op processen in CRM. Ze maken ook standaard modules waarmee SuperOffice verder uit te breiden is, Online en Onsite. Tevens hebben zij integratie in hun portfolio met Click, Bisnode, Dunn & Bradstreet, GetAccept etc. Ook hebben ze een gratis app, om geodata toe te voegen aan de SuperOffice oplossing.
-
SP softwarepartner
SP softwarepartner voorziet SuperOffice klanten van een groot aantal webbased modules en apps. Met name sterk in ERP integratie, maar inmiddels hebben zij ook een standaard telefonie connector in de App Store. De SP CTI Enhancer verbind je telefoonsysteem met SuperOffice CRM Online om zo je klant- en prospect gerichte processen nog verder te optimaliseren.
-
ALL-CRM
Met onze goed doordachte SuperOffice CRM implementaties bieden wij op maat ingerichte CRM oplossingen voor bedrijven en organisaties. Wij hebben ons door de jaren heen gespecialiseerd in een aantal branches, maar gaan geen enkele uitdaging uit de weg. Onze praktische aanpak, met de focus op uw doelstellingen en het gebruik van de CRM software, bepaald het succes van de implementatie en verhoogt de kwaliteit van uw relatiebeheer.
Bezoek onze App Store
Apps om je CRM Online oplossing uit te breiden