Verbeter de gehele klantervaring van aanvraag tot after-sales
Werk effectiever samen met aannemers en onderaannemers. SuperOffice CRM helpt bouw- en constructiebedrijven om verkoop, marketing en service-processen te stroomlijnen en automatiseren.
Duizenden tevreden klanten
SuperOffice CRM voor de bouwsector
-
Klanten- en projectoverzicht
Krijg een uitgebreid en transparant overzicht van belangrijke klant- en projectinformatie op één plek. Met één klik zien alle medewerkers een volledig overzicht van je klanten en hun bijbehorende projecten.
-
Documenten management
Strenge branche normen maken dat je een systeem voor de archivering van documenten nodig hebt. Met behulp van SharePoint Online kun je de functionaliteiten van Office 365 benutten op het gebied van samenwerking, versiebeheer en het delen van documenten met externe partijen.
-
Verzoek- en ticketbeheer
Een snel veranderende omgeving vereist een goedwerkend systeem voor het omgaan met aanvragen en verzoeken. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van type, klant en project - en automatiseer de standaardprocessen.
-
ERP integratie
Zorg voor een integratie met je ERP-systeem om inzicht te krijgen in projectgegevens, orderinformatie, facturen, uren en andere financiële informatie die je vervolgens vanuit één centraal platform met alle medewerkers kunt delen.
-
Cijfers en KPI’s
Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om een totaalbeeld te krijgen van het project of de klant.
-
Projecten
Definieer de betrokken personen (intern en extern) met een specifieke rol in projecten. Communiceer met de juiste contactpersonen op het juiste moment en behoud de controle over alle projecten en communicatie binnen SuperOffice CRM.
BEKIJK HOE JE DE KLANTERVARING KUNT VERBETEREN
De CRM Buyer’s Guide
Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.
Gratis demo
Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Dit alles zorgt ervoor dat je klanttevredenheid verhoogt en je klantverloop verlaagt.
Wat kun je verwachten van de demo:
- 1:1 (video) gesprek met een CRM expert
- Het bespreken voor jullie doelstellingen
- Groeistrategieën die werken voor jouw branche
- Introductie van de SuperOffice CRM functionaliteit