Ondersteun de complete levenscyclus van de klant met SuperOffice CRM
Door de toegenomen vraag en het feit dat meerdere afdelingen bij bedrijfsprocessen betrokken zijn, zorgt SuperOffice CRM voor het stroomlijnen van de communicatie tussen leveranciers, klanten en winkels te organiseren, digitaliseren en vereenvoudigen.
Duizenden tevreden klanten
SuperOffice CRM voor de groothandel
-
Klantenoverzicht
Krijg op één plaats een uitgebreid en transparant overzicht van de belangrijkste klanten, leveranciers en prospects, inclusief bijbehorende e-mails, documenten, afspraken, verkopen en projecten.
-
Orderbeheer
Integreer het CRM-systeem met andere financiële en belangrijke bedrijfsinformatie om te zien wat de actuele orderstatus is. Bekijk kredietlimieten en andere klantafspraken en zorg voor een optimale klantervaring.
-
Gerichte marketing
Stuur gerichte aanbiedingen en promoties naar een breed scala aan klanten op basis van hun interesses en aankoophistorie. Stem je marketingcampagnes af op de specifieke behoeften van de klant, leverancier of winkel.
-
Contact met leveranciers
Krijg een volledig overzicht van de contactgegevens van leveranciers, inclusief e-mails, gesprekken, bestellingen en facturering. Werk samen met inkoop- en financiële afdelingen om te weten wanneer leveringen en betalingen verschuldigd zijn.
-
Monitor verkoopcijfers en KPI's
Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om het management een volledig overzicht te geven van verkoopkansen, nieuwe klanten en terugkerende inkomsten.
-
Verzoek- en ticketbeheer
Een snel veranderende omgeving vereist een goedwerkend systeem voor het omgaan met aanvragen en verzoeken. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van verschillende criteria en automatiseer de standaardprocessen.
De CRM Buyer’s Guide
Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.
Gratis demo
Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Dit alles zorgt ervoor dat je klanttevredenheid verhoogt en je klantverloop verlaagt.
Wat kun je verwachten van de demo:
- 1:1 (video) gesprek met een CRM expert
- Het bespreken voor jullie doelstellingen
- Groeistrategieën die werken voor jouw branche
- Introductie van de SuperOffice CRM functionaliteit