End-to-end process management met SuperOffice CRM
Een database met verkoopkansen en referenten zorgt ervoor dat je succesvol zaken kunt doen. SuperOffice CRM helpt je beter te communiceren met prospects en klanten, het gehele verkoopproces te beheren en stelt je in staat om alle informatie in één CRM-oplossing op te slaan.
Duizenden tevreden klanten
SuperOffice CRM voor de vastgoed branche
-
Klanten- en vastgoedoverzicht
Een uitgebreid en transparant overzicht van belangrijke informatie en communicatie met klanten, huurders, vastgoed en projecten op één plek.
-
Overeenkomsten en contracten
Bewaar al je overeenkomsten en contracten direct in SuperOffice met digitale handtekeningen. Stroomlijn het verkoopproces en verkort de besluitvormingstijd. Door 100% controle te hebben over alle raamovereenkomsten, kun je proactiever klanten benaderen voordat hun contracten aflopen.
-
Contractbeheer en -onderhoud
Je hebt een systeem nodig dat je helpt bij het beantwoorden van vragen over contracten, huurders, lijsten met knelpunten en meer. Structureer, categoriseer en automatiseer inkomende verzoeken op basis van case type, klant of woning voor een eenvoudige afhandeling.
-
ERP-integratie
Zorg voor een betere klantervaring door het CRM-systemen te integreren met financiële en andere belangrijke bedrijfssoftware. SuperOffice CRM integreert met alle belangrijke ERP-systemen.
-
Cijfers en KPIs
Krijg toegang tot belangrijke cijfers en KPI's van alle bedrijfsonderdelen om de juiste beslissingen te nemen. Combineer rapporten uit meerdere systemen (ERP, CRM) om het management een volledig overzicht te geven over belangrijke zakelijke trends, kansen en de totale omzetgroei.
-
Communicatie
Houd huurders, huiseigenaren en klanten op de hoogte door regelmatig gerichte e-mailcampagnes uit te sturen. Segmenteer naar type woning, grootte, geografie en meer.
De CRM Buyer’s Guide
Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties met prospects en klanten. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest met onze CRM buyer’s guide.
Gratis demo
Met de krachtige CRM functionaliteit van SuperOffice kun je jouw contactgegevens ordenen, al jouw data op één plaats bewaren en jouw taken, documenten en e-mails beheren. Dit alles zorgt ervoor dat je klanttevredenheid verhoogt en je klantverloop verlaagt.
Wat kun je verwachten van de demo:
- 1:1 (video) gesprek met een CRM expert
- Het bespreken voor jullie doelstellingen
- Groeistrategieën die werken voor jouw branche
- Introductie van de SuperOffice CRM functionaliteit