CRM-platform om bedrijfsprocessen te stroomlijnen

SuperOffice helpt om je klanten centraal te stellen, door gebruik te maken van één tool voor het managen van alle contactmomenten met één doel – het creëren van geweldige klantervaringen, nu ook met behulp van AI.

Vertrouwd door duizenden Europese B2B-bedrijven

profile_bw_logo
vetipak_logo
panasonic_bw_logo
hg_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
xxl
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

ÉÉN CRM-PLATFORM OM MEDEWERKERS TE STIMULEREN

Ervaar de veelzijdigheid van SuperOffice: een gebruiksvriendelijk CRM-platform dat verkoop-, marketing- en klantenservice processen ondersteunt bij het klantproces - van prospect tot loyale klant.

  • Icon

    Enthousiaste medewerkers

    Een intuïtieve en flexibele CRM-oplossing die gemaakt is voor medewerkers en die naadloos aansluit op de bestaande tools en processen.

  • Icon

    Bereik meer samen

    Maak doelgerichte acties, overtref verkoopdoelen en lever uitstekende klantenondersteuning. Stem je strategieën af op gecentraliseerde data.

  • Icon

    Eén tool, grote resultaten

    Bekijk kant-en-klare workflows, zoekopdrachten en dashboards. Toegang tot gecentraliseerde data voor betere communicatie, efficiëntie en productiviteit.

Alles wat je nodig hebt in één CRM-oplossing

Verhoog de efficiëntie met geïntegreerde tools, inzichtelijke dashboards, aanpasbare workflows, gecentraliseerde gegevens en samenwerkende workflows. De alles-in-één oplossing voor succes.

E-mail- en documentintegratie

Gebruik al je dagelijkse tools volledig in-sync met SuperOffice:

  • Maak CRM-activiteiten zoals follow-ups en tickets rechtstreeks vanuit je inbox 
  • Sla al je presentaties, offertes en documenten automatisch op in SharePoint
  • Integreer met verschillende bedrijfssoftware via de App Store

Dashboards

Blijf op de hoogte en behoud de controle over het volledige klantproces:

  • Maak gebruik van out-of-the-box rapporten om KPI-dashboards aan te maken
  • Maak gebruik van real-time verkoop-, marketing- en servicerapporten 
  • Behoud het overzicht over de salespijplijn door resultaten te vergelijken met targets

Workflows

Structureer je verkoop- en project door een stapsgewijze aanpak:

  • Minimaliseer de workload met out-of-the-box workflows
  • Pas workflows aan volgens best practices 
  • Automatiseer ticketing workflows met de ‘if-this-then-that’-logica

AVG

Zorg ervoor dat de AVG regelgeving wordt nageleefd in alle communicatie:

  • Archivering en behandeling van alle typen toestemming 
  • Communiceer uitsluitend met klanten die hun toestemming hebben gegeven
  • Alle gegevens opgeslagen in Europa

Meer tools voor alle medewerkers

  • Icon

    Mobiele CRM oplossing

    Archiveer de gespreksnotities met klanten en prospects, beantwoord verzoeken, voeg nieuwe contactpersonen toe en bewerk je pijplijn waar je ook bent.

  • Icon

    Project management

    Registreer acties en sla documenten op, zodat alle verkoopacties, belanghebbenden en activiteiten gedurende het hele klantproces te volgen zijn.

  • Icon

    Zoeken en selecteren

    Gebruik selectieciteria om eenvoudig verkopen, openstaande verzoeken, contactpersonen en projecten te vinden of stel je eigen lijsten samen!