CRM-platform om bedrijfsprocessen te stroomlijnen
SuperOffice helpt om je klanten centraal te stellen, door gebruik te maken van één tool voor het managen van alle contactmomenten met één doel – het creëren van geweldige klantervaringen, nu ook met behulp van AI.
Vertrouwd door duizenden Europese B2B-bedrijven
ÉÉN CRM-PLATFORM OM MEDEWERKERS TE STIMULEREN
Ervaar de veelzijdigheid van SuperOffice: een gebruiksvriendelijk CRM-platform dat verkoop-, marketing- en klantenservice processen ondersteunt bij het klantproces - van prospect tot loyale klant.
-
Enthousiaste medewerkers
Een intuïtieve en flexibele CRM-oplossing die gemaakt is voor medewerkers en die naadloos aansluit op de bestaande tools en processen.
-
Bereik meer samen
Maak doelgerichte acties, overtref verkoopdoelen en lever uitstekende klantenondersteuning. Stem je strategieën af op gecentraliseerde data.
-
Eén tool, grote resultaten
Bekijk kant-en-klare workflows, zoekopdrachten en dashboards. Toegang tot gecentraliseerde data voor betere communicatie, efficiëntie en productiviteit.
Alles wat je nodig hebt in één CRM-oplossing
Verhoog de efficiëntie met geïntegreerde tools, inzichtelijke dashboards, aanpasbare workflows, gecentraliseerde gegevens en samenwerkende workflows. De alles-in-één oplossing voor succes.
E-mail- en documentintegratie
Gebruik al je dagelijkse tools volledig in-sync met SuperOffice:
- Maak CRM-activiteiten zoals follow-ups en tickets rechtstreeks vanuit je inbox
- Sla al je presentaties, offertes en documenten automatisch op in SharePoint
- Integreer met verschillende bedrijfssoftware via de App Store
Dashboards
Blijf op de hoogte en behoud de controle over het volledige klantproces:
- Maak gebruik van out-of-the-box rapporten om KPI-dashboards aan te maken
- Maak gebruik van real-time verkoop-, marketing- en servicerapporten
- Behoud het overzicht over de salespijplijn door resultaten te vergelijken met targets
Workflows
Structureer je verkoop- en project door een stapsgewijze aanpak:
- Minimaliseer de workload met out-of-the-box workflows
- Pas workflows aan volgens best practices
- Automatiseer ticketing workflows met de ‘if-this-then-that’-logica
AVG
Zorg ervoor dat de AVG regelgeving wordt nageleefd in alle communicatie:
- Archivering en behandeling van alle typen toestemming
- Communiceer uitsluitend met klanten die hun toestemming hebben gegeven
- Alle gegevens opgeslagen in Europa
Meer tools voor alle medewerkers
-
Mobiele CRM oplossing
Archiveer de gespreksnotities met klanten en prospects, beantwoord verzoeken, voeg nieuwe contactpersonen toe en bewerk je pijplijn waar je ook bent.
-
Project management
Registreer acties en sla documenten op, zodat alle verkoopacties, belanghebbenden en activiteiten gedurende het hele klantproces te volgen zijn.
-
Zoeken en selecteren
Gebruik selectieciteria om eenvoudig verkopen, openstaande verzoeken, contactpersonen en projecten te vinden of stel je eigen lijsten samen!