CRM-SOFTWARE VOOR UITZONDERLIJKE KLANTENSERVICE
Blijf op de hoogte van elke aanvraag en maak van klanten trouwe fans. Bied uitstekende klantenservice door snel verzoeken te vinden en te beantwoorden met een productiviteitsgerichte tool en hulp van AI.
Vertrouwd door duizenden Europese B2B-bedrijven



Houd klanten blij met uitstekende klantenservice
Je hebt je uiterste best gedaan om klanten binnen te halen. Zorg ervoor dat service prioriteit nummer één is en klanten tevreden blijven dankzij SuperOffice Service.
-
Laat een klant nooit wachten
Iedereen wil gehoord worden - zeker als betalende klant. Blijf op één centrale plek op de hoogte van alle verzoeken en stel automatisch prioriteiten op basis van diverse serviceniveaus.
-
Optimale klantenservice
Maximaliseer service met minder inspanning. Laat AI tickets categoriseren op basis van sentiment. Bespaar tijd met automatische antwoorden op standaard vragen.
-
Tevreden klant = meer omzet
Tevreden klanten zorgen voor meer omzet. Eén centrale tool betekent dat er geen informatie verloren gaat. Volg aanvragen en ontdek upselling-kansen met dashboards.
Laat ze glimlachen – in minder tijd
Ontdek de functies die uitzonderlijke klantervaringen stimuleren.
Ticket management
Geniet van een volledig overzicht over alle kanalen in slechts één wachtrij:
- Maak tickets aan op basis van e-mails, telefoongesprekken*, chat en webformulieren
- Categoriseer tickets in wachtrijen op basis van onderwerpen
- Stuur tickets door naar andere medewerkers om samen te werken en interne notities toe te voegen
*Integratie vereist

Automatisering
Win tijd bij medewekers, automatiseer terugkerende taken:
- Stel escalatieregels in als een ticket niet op tijd wordt beantwoord
- Creëer if-this-then-that workflows die repetitieve taken overnemen
- Wijs automatisch specifieke verzoeken toe aan specialisten binnen je team

Klantenportaal
Geef je klanten een snelle reactie op een beveiligd klantenportaal:
- Help je klanten zichzelf te helpen met artikelen en veelgestelde vragen
- Bied klanten een overzicht van hun eigen ticket-historie en antwoorden
- Stel klanten in staat om een nieuwe aanvraag rechtstreeks vanuit het klantenportaal in te dienen

Chat
Gebruik Chat om real-time een persoonlijkere klantenservice te bieden:
- Maak gebruik van klantgegevens voor op maat gemaakte interacties
- Beantwoord en beheer alle chat communicatie rechtstreeks vanuit de wachtrij
- Bied onmiddellijk hulp en oplossingen om het vertrouwen van klanten te versterken

NOG MEER MANIEREN OM DE KLANTTEVREDENHEID TE VERHOGEN
-
Service waar dan ook
Zorg altijd en overal voor uitstekende klantenservice met SuperOffice Mobiele CRM. Krijg real-time overzichten van tickets om belangrijke zaken vanaf elke locatie te bewaken en beheren.
-
Hulp van AI-Services
Krijg hulp van AI over hoe je omgaat met verzoeken. Ontvang met één klik een vertaling, automatische sentiment-detectie, ticketroutering en een samenvatting van het verzoek.
Ontdek AI-functies
-
Gecentraliseerde aanvragen
Behandel alle typen verzoeken vanaf één platform, gecategoriseerd volgens ticketwachtrijen direct in SuperOffice. Dit kunnen zowel externe als interne verzoeken zijn.