CRM-SOFTWARE VOOR UITZONDERLIJKE KLANTENSERVICE

Blijf op de hoogte van elke aanvraag en maak van klanten trouwe fans. Bied uitstekende klantenservice door snel verzoeken te vinden en te beantwoorden met een productiviteitsgerichte tool en hulp van AI.

Vertrouwd door duizenden Europese B2B-bedrijven

logo_drager_black
logo_synprodo_black
profile_bw_logo
vetipak_logo
blycolin-logo-grey
hg_bw_logo
sharp-logo-grey
elceegroup-logo-grey
logo_luxaflex_black
panasonic_bw_logo

Houd klanten blij met uitstekende klantenservice

Je hebt je uiterste best gedaan om klanten binnen te halen. Zorg ervoor dat service prioriteit nummer één is en klanten tevreden blijven dankzij SuperOffice Service.

  • Icon

    Laat een klant nooit wachten

    Iedereen wil gehoord worden - zeker als betalende klant. Blijf op één centrale plek op de hoogte van alle verzoeken en stel automatisch prioriteiten op basis van diverse serviceniveaus.

  • Icon

    Optimale klantenservice

    Maximaliseer service met minder inspanning. Laat AI tickets categoriseren op basis van sentiment. Bespaar tijd met automatische antwoorden op standaard vragen.

  • Icon

    Tevreden klant = meer omzet

    Tevreden klanten zorgen voor meer omzet. Eén centrale tool betekent dat er geen informatie verloren gaat. Volg aanvragen en ontdek upselling-kansen met dashboards.

Laat ze glimlachen – in minder tijd

Ontdek de functies die uitzonderlijke klantervaringen stimuleren. 

Ticket management

 

Geniet van een volledig overzicht over alle kanalen in slechts één wachtrij:

  • Maak tickets aan op basis van e-mails, telefoongesprekken*, chat en webformulieren
  • Categoriseer tickets in wachtrijen op basis van onderwerpen
  • Stuur tickets door naar andere medewerkers om samen te werken en interne notities toe te voegen

*Integratie vereist

Automatisering

Win tijd bij medewekers, automatiseer terugkerende taken: 

  • Stel escalatieregels in als een ticket niet op tijd wordt beantwoord  
  • Creëer if-this-then-that workflows die repetitieve taken overnemen
  • Wijs automatisch specifieke verzoeken toe aan specialisten binnen je team
 

Klantenportaal

Geef je klanten een snelle reactie op een beveiligd klantenportaal:

  • Help je klanten zichzelf te helpen met artikelen en veelgestelde vragen
  • Bied klanten een overzicht van hun eigen ticket-historie en antwoorden 
  • Stel klanten in staat om een nieuwe aanvraag rechtstreeks vanuit het klantenportaal in te dienen
 

Chat

Gebruik Chat om real-time een persoonlijkere klantenservice te bieden:

  • Maak gebruik van klantgegevens voor op maat gemaakte interacties
  • Beantwoord en beheer alle chat communicatie rechtstreeks vanuit de wachtrij 
  • Bied onmiddellijk hulp en oplossingen om het vertrouwen van klanten te versterken

 

 

NOG MEER MANIEREN OM DE KLANTTEVREDENHEID TE VERHOGEN