SuperOffice European CRM Tour is back! This time we invite business leaders to come together and find the best ways to navigate change and use it in their favor.
During a half-day event you will learn why it’s important to adopt a new approach to sales, change your customer focus, embrace lifecycle marketing, and harness the power of the new AI-powered technology.
Join our European CRM Tour CHANGE 2024 designed to help B2B companies like yours shift gears and chart a course to sustainable growth.
Date
Donderdag
9 oktober
Time
09:30
Location
Nog nader te bepalen
Price
gratis
SuperOffice Change Tour 2025
Agenda Change event
09:30 uur ontvangst
11:30 - 12:30 uur, AI, voorbij de hype, Alexander Klöpping
Alexander Klöpping gaf jarenlang vooral lezingen over big data en algoritmes, maar sinds december 2022 staat zijn wereld op z’n kop. De reden: de volgende versie van ChatGTP werd gelanceerd, en AI (kunstmatige intelligentie) was van de ene op de andere dag alomtegenwoordig. Er kan opeens zó veel, ogenschijnlijk dooreenvoudig, door ongeveer iedereen. Wat komt er nog meer aan?? En welke veranderingen zet deze nieuwe fase van AI allemaal -en zo plotseling- in gang? Alexander komt met stortvloed aan voorbeelden die je tot voor kort niet voor mogelijk had gehouden en voor een lichte vorm van kortsluiting zorgen in je brein, ook in dat van hem.
Waarom je de lezing van Alexander moet gaan zien:
Met de razendsnelle opkomst van voor iedereen toegankelijke toepassingen van Kunstmatige Intelligentie is er een doos van Pandora open gegaan over de hele breedte van het bedrijfsleven, in het onderwijs, de zorg en in ons sociaal verkeer -om over creatieve beroepen nog maar te zwijgen. Kortom overál zorgt AI in rap tempo voor grote veranderingen, of gaat dat snel doen. Er is geen tijd te verliezen om AI te leren kennen, te gaan begrijpen hoe het werkt en in ons dagelijks werk te integreren, zodat je er achter komt: wat betekent de onstuitbare opkomst van AI voor jóu?
Dit inspirerende seminar richt zich op B2B organisaties binnen het MKB. Mocht jouw organisatie buiten deze doelgroep vallen dan nemen wij na je aanmelding contact met je op of er ruimte is om deel te nemen.