Ontdek onze inspirerende events in 2025!

Ontdek onze inspirerende events in 2025!

We denken al snel dat we erg klantgericht zijn. Maar is dat ook daadwerkelijk zo?

Date

Donderdag
22 mei

Time

09:30

Location

SuperOffice Benelux - Eindhoven

Price

Gratis

Graag ontvangen we jou op donderdag 22 mei op ons sfeervolle kantoor in Eindhoven, om in te gaan op het thema ‘optimaliseer je processen en interne organisatie, wat leidt tot een geweldige klantervaring’.

Op deze dag vertellen wij jou hoe je met SuperOffice grip krijgt op binnenkomende klantverzoeken en hoe dat leidt tot een geweldige klantervaring. We gaan specifiek in op uitdagingen en oplossingen omtrent klachtregistratie- en afhandeling, veelgestelde vragen (denk aan productvragen, offerte aanvragen, servicegerichte vragen), retourverwerking en het meten van klanttevredenheid.

We delen hoe je optimaal kunt samenwerken (ook afdelingsoverstijgend) aan deze vraagstukken. 

Op basis van onze jarenlange ervaringen bij tevreden klanten presenteren we best practice oplossingen die we in de loop der jaren hebben geïmplementeerd. Ook laten we zien hoe AI hierin een belangrijke rol kan gaan spelen. Onze klant Fruity Line vertelt waarom zij gebruikmaken van onze oplossing, deelt haar ervaringen en de resultaten. 

De agenda ziet er als volgt uit:
09:30 uur Ontvangst met koffie en thee
10:00 uur Introductie Service-oplossing, trends en ontwikkelingen in de markt – Bas Kreijveld  
11:15 uur Klantverhaal Fruity Line – Celine Verhoeven
12:00 uur Reflectie klantverhaal – Bas Kreijveld
12:15 uur Afsluiting met lunch

Iedereen die geïnspireerd wil worden over dit thema en mogelijke oplossingen is van harte welkom.

Aanmelden