Sneller bezoekverslagen
registreren in SuperOffice
Ook benieuwd naar de nieuwe manier van registreren?
Aanleiding
Binnen organisaties worden er jaarlijks duizenden afspraken gehouden met relaties. Steeds vaker gebeurt dit digitaal, maar ook fysieke meetings houden hun waarde. Vaak heb je maar kort de tijd om belangrijke notities en afspraken uit deze meetings vast te leggen. Zeker wanneer je onderweg bent is dit een grote uitdaging. En dat is jammer, aangezien hier belangrijke (commerciële) informatie verloren gaat binnen organisaties.
Wanneer je een bezoek of gespreksverslag binnen SuperOffice wil vastleggen kan dit in een activiteitenvenster of een Word document. Dit vergt enige handelingen aangezien je voor het aanmaken van een notitie, verkoopkans en opvolgingstaken meerdere schermen moet openen. Zowel op mobiel als op de desktop kost dit tijd en handmatig werk. Dit kan efficiënter, directer en met minder fouten.
Oplossing
Met deze oplossing, een kant-en-klaar pakket, vul je vanuit één formulier de besproken informatie in, maak je een verkoopkans aan en worden acties direct uitgezet. De oplossing werkt zowel op je mobiele telefoon als achter de desktop. Dus ook als je onderweg bent ben je verzekerd van een efficiënte verslaglegging.
Spreker
Luuk Akkermans
Key Account Manager
Als ervaren CRM adviseur ben ik sparringspartner voor bestaande en nieuwe klanten van SuperOffice. Daarin adviseer ik bij het maken van bedrijfskritische keuzes met betrekking tot het commercieel proces. Op strategisch en tactisch niveau zorg ik ervoor dat organisaties zich (door)ontwikkelen.
Bekijk het webinar bezoekverslagen
Vul het formulier in en ontvang de link naar het webinar. Dit webinar duurt 17 minuten, pak een kop koffie of thee, leun achterover en laat je inspireren.