Ontdek onze inspirerende events in 2025!

Ontdek onze inspirerende events in 2025!

Gasten in de horeca, het zijn net B2B klanten

Ieder bedrijf heeft te maken met klantrelaties en deze te beheren zodat klanten een goede ervaring hebben met jouw organisatie. Daarom kunnen bedrijven veel leren van het bedienen van gasten in de horeca. Luisteren naar de wensen, persoonlijke aandacht geven, vragen of alles naar wens is en klanten een leuke beleving geven.

 

Date

Dinsdag
1 april

Time

10:00

Location

ONLINE

Price

Gratis

Hoe zorg je ervoor dat je weet wie jouw klant is, hoe vaak je deze klant spreekt en wat er speelt. Iedere klant verdient aandacht maar je hebt wel een proces nodig om dit structureel in te richten.

In dit webinar leer je over het ‘’bedieningsconcept’’ en hoe dit jouw organisatie helpt om klantrelaties te verbeteren:

  • Altijd in contact met je klanten
  • De juiste focus en prioriteit geven aan iedere individuele klant
  • Zorgen dat een klant zich begrepen en gehoord voelt

Schrijf je nu in en til je klantbeleving naar het volgende niveau!

Webinar volgen?