Ontdek onze inspirerende events in 2025!

Ontdek onze inspirerende events in 2025!

Meer omzet zonder een cent aan acquisitie uit te geven

Het managen van je klanten wordt in 2025 nóg belangrijker, maar ook uitdagender! Je wordt overspoeld met berichten, afspraken en vragen. De traditionele strategieën; alles in je hoofd onthouden of losse opvolgingen plannen, werken niet meer. Klanten verwachten steeds meer, en de lat voor structurele, kwalitatieve interacties ligt hoger dan ooit.

Date

Dinsdag
25 maart

Time

10:00

Location

ONLINE

Price

Gratis

Hoe zorg je ervoor dat klantcontact altijd op het juiste moment en met de juiste boodschap plaatsvindt? Hoe til je je klantrelaties naar een hoger niveau, niet alleen voor je organisatie, maar óók voor je klanten zelf?
In dit webinar ontdek je hoe het bedieningsconcept jou helpt om:

✅ Structuur en grip te krijgen op klantrelaties
✅ Bestaande klanten optimaal te bedienen en meer waarde te bieden
✅ Op het juiste moment met de juiste toon contact te leggen

Schrijf je nu in en zet de eerste stap naar effectiever klantbeheer!

Over Nicholas Verzuu
Als CRM-adviseur ga ik in gesprek met bedrijven om samen te ontdekken waar de behoeften liggen en hoe een CRM-oplossing kan bijdragen aan het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen. Iedere organisatie heeft zijn eigen uitdagingen, of je nu in dezelfde branche actief bent als onze klanten of niet. Ik denk mee over de juiste aanpak en help bedrijven grip te krijgen op hun commerciële proces, zodat ze slimmer en effectiever kunnen werken.

Webinar volgen?