SUPEROFFICE MARKETING FUNCTIES
SuperOffice Marketing heeft een aantal functies, waarmee jouw medewerkers meer data-gedreven en gepersonaliseerde marketingcommunicatie kunnen vesturen en hoogwaardige leads kunnen genereren.
LEAD MANAGEMENT
Breng al je leads bijeen op één plaats en volg alle activiteiten met automatische lead-bron en lead-follow-up activiteiten. Gebruik alle gegevens om je doelgroep samen te stellen en je lead- en klantcommunicatie een persoonlijk tintje te geven.
E-MAIL EDITOR
Aan de hand van een ingebouwde e-maileditor maak je je e-mailcampagnes aantrekkelijk en effectief. Laat de huisstijl in elke e-mail naar voren komen; versleep ontwerpelementen en contentblokken, pas ze aan en verander de grootte; voeg CTA-knoppen, volglinks en pictogrammen voor social media toe. Zo zien je e-mails op alle apparaten er fantastisch uit.
ACTIEGERICHT OPVOLGEN
Volg open rates, links en reacties per bron. SuperOffice Marketing laat precies zien wie, waar op heeft geklikt. Je kunt dus reageren op interacties en nóg gerichter communiceren.
GEÏNTEGREERDE RAPPORTAGE
Verbeter je campagneresultaten met geïntegreerde rapporten. SuperOffice Marketing visualiseert de scores van je campagnes, zodat je op basis van gebruikersgedrag data-gedreven beslissingen kunt nemen en relevante communicatie kunt versturen.
PROFESSIONELE WEBFORMULIEREN
Maak webformulieren, zodat prospect eenvoudig met je in contact komen. Met de formulieren in SuperOffice Marketing kun je zonder codering waardevolle gegevens verzamelen, automatisch je CRM-database bijwerken en gerichte follow-up acties creëren.
LINKTRIGGERS
E-mailmarketing werkt voor het genereren van leads en het verhogen van de omzet. Met linktriggers in SuperOffice Marketing kun je een bepaalde actie plannen, nadat iemand op de link heeft geklikt. Je kunt met linktriggers bepaalde interesses markeren, personen toevoegen aan een follow-up lijst of een afspraak met een accountmanager maken.
GDPR-FUNCTIONALITEIT
SuperOffice Marketing maakt het makkelijk om de privacy en belangen van je klanten in acht te nemen. Je blijft GDPR-conform door je klanten hun abonnementsvoorkeuren te laten kiezen en toestemming te geven of in te trekken om persoonlijke informatie op te slaan – via webformulieren en e-mails met dubbele opt-in. Terwijl je hun privacy respecteert, bereik je méér door relevante informatie te sturen naar mensen die dat echt willen.
DUBBELE OPT-INS EN GEPERSONALISEERDE 'DANK-JE-WEL'-PAGINA'S
Verbeter de kwaliteit van de informatie die via webformulieren binnenkomt door een dubbele opt-in toe te voegen. Maak een gepersonaliseerde 'dank-je-wel'-pagina, die verschijnt zodra een webformulier is ingediend.
REALTIME CONTACT MET CHAT
Live Chat is een onmisbare tool voor elke organisatie. Je legt eenvoudig contact met je klanten en bezoekers van je website. Voeg live Chat add-on toe aan SuperOffice Sales en je kunt vragen van klanten in realtime beantwoorden, in gesprek gaan met prospects terwijl ze op je website zitten. Dit helpt allemaal om het verkoopproces te versnellen.
PROFESSIONEEL OMGAAN MET BOUNCED E-MAILS
Met SuperOffice Marketing zie je het verschil tussen normale bounces (vertragingen in de bezorging, tijdelijke onbeschikbaarheid van de mailserver) en harde bounces (onjuist adres of onbekend domein), zodat je je verzendlijsten up-to-date kunt houden.
Klaar om je Marketing ROI te verbeteren?
Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Al ruim 30 jaar helpen wij oerganisaties bij het optimaliseren van hun marketing-workflows en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.
Wil je weten wat ons geheim is bij het vergroten van de marketingimpact?
Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je marketingprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.