SUPEROFFICE SERVICE FUNCTIES
SuperOffice Service bevat een reeks functies, waarmee jouw servicemedewerkers klantverzoeken kunnen afhandelen en problemen van klanten kunnen oplossen - ongeacht of die binnenkomen via telefoon, e-mail, chat, webformulieren of social media. Laat zien dat je klanten belangrijk voor je zijn en creëer sterke en winstgevende relaties.
TICKETMANAGEMENT
SuperOffice Service stroomlijnt de wijze waarop je verzoeken van klanten afhandelt. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek referentienummer toegewezen, waardoor je alle communicatiestroom van dat verzoek kunt volgen. Met een snelle zoekactie op trackingnummer, klant, ticketeigenaar, status, periode of categorie krijgen je medewerkers snel toegang tot alle gegevens die ze nodig hebben.
ÉÉN PLATFORM VOOR ALLES
Elke vraag of interactie van klanten wordt vastgelegd en centraal georganiseerd in je CRM-database. Iedereen in het organisatie heeft rechtstreeks toegang tot deze informatie en ziet tevens de contacthistorie. Zo weet je wat er speelt bij je klanten.
SERVICEPROCESSEN AUTOMATISEREN EN OPTIMALISEREN
Dankzij technologie kun je je klanten beter en sneller van dienst zijn. Met behulp van automatische toewijzing, escalaties en macro's kun je je processen automatiseren. Stuur verzoeken automatisch door naar de juiste persoon, stuur reminders. Bespaar tijd door 'als-dit-dan-dat'-workflows in te stellen waarmee je je serviceprocessen optimaliseert.
SLIMME KLANTENSERVICE
SuperOffice Service is uitgerust met dashboards en rapportagefuncties, waarmee je visualiseert wat er op dat moment speelt en inzicht krijgt in de prestaties van je medewerkers. Ook kun je de steeds terugkerende problemen van klanten zien. Neem onderbouwde beslissingen over de wijze waarop je je diensten kunt verbeteren en klanten tevreden houdt.
AUTOMATISCHE REACTIES EN ANTWOORDSJABLONEN
Klanten stellen vaak veel dezelfde vragen en deze moeten allemaal beantwoord worden. Met SuperOffice Service kun je je reacties optimaliseren en versnellen. Je kunt gestandaardiseerde antwoordsjablonen gebruiken, maar ook automatische reacties om routinematige acties te bevestigen.
BIBLIOTHEEK MET VEELGESTELDE VRAGEN
Een simpele, maar belangrijke functie van SuperOffice Service is de Kennisbank. Daarmee bouw je een bibliotheek met veelgestelde vragen op. Je kunt de links naar veelgestelde vragen gebruiken in je antwoorden op standaardvragen of – als een 24/7 zelfbedieningsoptie – een bibliotheek met veelgestelde vragen maken in het Customer Engagement Center.
SERVICE ONDERWEG
SuperOffice Service is toegankelijk via de Mobile CRM app. Je medewerkers hebben toegang tot tickets, kunnen ze toewijzen aan collega's, antwoorden sturen en zelfs onderweg verzoeken afhandelen.
Customer Center
Om het voor je klanten makkelijker te maken contact op te nemen en zelf antwoorden op vragen te vinden, is er de Customer Center add-on. Je integreert hem direct in je website. Je klanten kunnen eenvoudig inloggen, hun verzoeken uit het verleden bekijken, vragen stellen en de Kennisbank raadplegen.
SERVICE VIA CHAT
Voeg live Chat toe aan SuperOffice Service en je staat direct in contact met je klanten. Via onze chatfunctie kun je sneller reageren, beter inzicht krijgen in de situatie van de klant, persoonlijker zijn en de klanttevredenheid verhogen.
HULP VAN AI
Schakel de hulp in van AI- en Machine Learning-technologieën voor het afhandelen van binnenkomende verzoeken. Doe je voordeel met onmiddellijke vertaling als klanten jou in vreemde talen aanschrijven. Met automatische sentimentdetectie geef je tickets de juiste prioriteit. Aan de hand van de juiste categorie van AI gaan tickets nóg sneller naar de juiste medewerker.
Klaar voor meer klanttevredenheid?
Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Al ruim 30 jaar helpen wij organisaties bij het optimaliseren van hun serviceprocessen en bij het maximaal benutten van hun CRM-oplossing.
Wil je weten wat ons geheim is bij het creëren van uitmuntende klantenservice?
Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je serviceprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.