Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

STANDAARD FUNCTIES VOOR IEDEREEN

Alle gebruikers van SuperOffice CRM profiteren van een reeks standaard functies waarmee informatie versnippering tot het verleden behoort. Je persoonlijke productiviteit neemt toe en je kunt als afdeling of team eenvoudig samenwerken. De klantervaring staat voorop en daardoor ontstaan er duurzame relaties.

AL JE COMMUNICATIE OP ÉÉN PLAATS

In SuperOffice CRM bewaar je alle belangrijke klantinformatie – contactgegevens, e-mails, telefoongesprekken, documenten en gespreksverslagen – op één plaats. Iedereen in je organisatie heeft met één klik toegang tot belangrijke klantgegevens.

IEDEREEN OP EEN LIJN KRIJGEN

Gebruik de gemeenschappelijke agenda in SuperOffice CRM voor het plannen van activiteiten, het beheren van projecten, het bijhouden van ieders beschikbaarheid en het delen van informatie. Je krijgt automatisch een alternatief als iemand niet beschikbaar is. Afspraken worden bijgehouden in het systeem, zodat je altijd terug kunt zien wat wanneer is gebeurd.

VERHOOG PRODUCTIVITEIT DOOR GEBRUIKERSVRIENDELIJKHEID

Nog nooit was het zo eenvoudig om e-mails en bijlagen op te slaan, met anderen te delen en er samen aan te werken. Je krijgt meer gedaan door met alle belangrijke systemen verbonden te blijven. SuperOffice CRM is naadloos geïntegreerd met Microsoft Office 365, Google Workspace en de belangrijkste e-mail applicaties, zoals Exchange, Outlook, Gmail, Notes en alle IMAP/SMTP-gebaseerde e-mail servers.

logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

EEN SLIMME MANIER VAN WERKEN MET DOCUMENTEN

Bespaar tijd en gebruik kant-en-klare sjablonen in Microsoft Office 365 of Google Workspace documenten, met dezelfde look-and-feel voor alle communicatie. Kant-en-klare sjablonen voor brieven of offertes worden  automatisch aangemaakt met de klantgegevens uit SuperOffice.

SYNCHRONISEER JE AGENDA’S

Het is een extra optie om diverse agenda's te synchroniseren. Zo kun je automatisch je SuperOffice agenda synchroniseren met Microsoft Outlook, Exchange of Google Agenda. Ook kun je afspraken en taken delen met personen die geen gebruik van SuperOffice maken.

DE JUISTE CRM-GEGEVENS ZOEKEN EN GEBRUIKEN

Voor het voeren van een gesprek moet je eerst weten tot wie je je moet richten en wat die persoon belangrijk vindt. Zoek en vind specifieke contacten die iets gemeen hebben. Vind wat je zoekt met behulp van vooraf gedefinieerde filters of kies je eigen criteria. SuperOffice CRM geeft vervolgens een overzicht van de gegevens waarop je actie kunt ondernemen – van het plannen van een vergadering tot het versturen van informatie of het bijwerken van gegevens.

ZET GEGEVENS OM IN ZAKELIJKE INZICHTEN

Met de standaard dashboards en rapporten van SuperOffice CRM krijg je meer inzicht in je business. Je kunt CRM-gegevens visualiseren en de status van je organisatie, klanten en processen beter analyseren. Heb je meer nodig, dan kun je geavanceerde opties gebruiken om rapporten te maken die je de inzichten geven die je nodig hebt om je organisatie te laten groeien.

MOBILE CRM DIE JE IN CONTACT HOUDEN

Met onze mobiele app heb je altijd en overal makkelijk toegang tot al je belangrijke klantinformatie. Je hebt volledige toegang tot de CRM-data, zodat je dezelfde taken kunt uitvoeren als achter je computer op kantoor. Mobile CRM draait op Android en iOS.

Wil je weten wat ons geheim is bij het vergroten van de marketingimpact?

Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je marketingprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.