De Uitdaging
Schenk Makelaars is op zoek gegaan naar een nieuw CRM systeem omdat de huidige applicatie niet meer voorzag in updates en support.
Het systeem werd meer en meer onstabiel en langzaam maar zeker werden alle voordelen van het werken met een CRM systeem teniet gedaan. Op basis van de huidige eisen en wensen is een externe partij ingehuurd om op zoek te gaan naar een nieuwe CRM-oplossing voor Schenk Makelaars. SuperOffice bood de juiste functionaliteit, het referentiebezoek bij een vergelijkbaar makelaarskantoor gaf de doorslag.
De Oplossing
Alle medewerkers van Schenk Makelaars werken sinds april 2013 met SuperOffice. De inrichting van het systeem is aangepast aan de werkprocessen en dat zorgt ervoor dat alles maar één keer ingevoerd hoeft te worden.
In de makelaardij wordt er veel met projecten en dossiers gewerkt. Deze zijn nu voor alle medewerkers toegankelijk en in één oogopslag te zien. Door middel van selecties is het mogelijk om per project de juiste doelgroep in kaart te brengen. Het versturen van nieuwsbrieven via “SuperOffice eMarketing” is daardoor zeer eenvoudig. Door het gebruik van templates ligt de huisstijl nu verankert in alle communicatie-uitingen.
De Resultaten
De uitdaging om een stabiele en betrouwbare partner te vinden heeft SuperOffice glansrijk doorstaan.
Duidelijk is dat er nog veel meer mogelijkheden zijn met SuperOffice maar bewust is gekozen voor een stap voor stap invoering. Een systeem aanschaffen is niet het punt, ermee aan de slag gaan en toegevoegde waarde voor de klant creëren daar draait het om! Een koppeling naar de website met panden die te huur of te koop zijn voorziet in de volgende behoefte. SuperOffice heeft ook hier de juiste partner voor aangewezen om dit te realiseren. “Schenk Makelaars is een actieve makelaar en met SuperOffice kunnen wij inspelen op de vragen uit de markt en onze klantloyaliteit verbeteren”, aldus Almar Bouwman, mede-eigenaar.