Stand van zaken B2B e-mailmarketing
E-mailmarketing wordt vaak genoemd als het meest effectieve kanaal om leads te genereren. Maar hoe vaak gebruik je e-mail om te communiceren met je doelgroep, de relatie warm te houden en hen iets te verkopen? En levert dat de gewenste resultaten op?
In dit actuele onderzoek hebben we 1.000 B2B-bedrijven geanalyseerd, om te kijken hoe zij gebruikmaken van e-mailmarketing. Gedurende een testperiode van 90 dagen verzamelden we gegevens over ongeveer 4.500 marketingcampagnes. We vertellen over onze belangrijkste bevindingen wat betreft de frequentie van e-mails, het ontwerp, de personalisatie, de call-to-action’s en de manier waarop met inschrijvingen wordt omgegaan.
Ben jij een marketeer? Dan mag je deze onderzoeksresultaten niet missen!
Dit rapport bevat:
- Waarom de meeste B2B-bedrijven tekortschieten op het gebied van e-mailmarketing
- Wat de belangrijkste bevindingen zijn over e-mailmarketingcampagnes
- Best practice tips om je bedrijf te laten groeien door het gebruik van e-mailmarketing