Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Download onze nieuwe CRM Buyer's Guide 2024

Onze mensen zijn jullie mensen

Ons team van CRM-experts biedt kennis van bedrijfsprocessen en CRM-expertise om je te helpen een gedifferentieerde klantervaring te leveren.

Van het helpen definiëren van jullie processen tot het implementeren van de CRM oplossing op de manier hoe je werkt, wij zorgen ervoor dat je succesvol aan de slag kunt en het maximale uit je CRM oplossing haalt.

Onze aanpak

Het maakt niet uit of je CRM-strategie bestaat uit het verhogen van de omzet, het verminderen van klantverloop of het verbeteren van de klanttevredenheid, elk CRM-succes begint met één vraag. "Wat wil je bereiken? Wij geloven niet in langdurige processen - alleen in het begrijpen van de business, het luisteren naar wat je wilt bereiken en je helpen om daar te komen.

Met behulp van onze beproefde en bewezen implementatie aanpak ontwerpen we een oplossing op basis van jouw unieke bedrijfsdoelstellingen en -strategie.

Implementeer je CRM oplossing op de juiste manier

Met duizenden succesvolle implementaties achter de rug, hebben we ontdekt dat een winnende CRM-strategie gebaseerd is op drie hoofdcomponenten: mensen, processen en technologie.

Je moet beschikken over gedefinieerde bedrijfsprocessen, de juiste mensen aan boord hebben en de technologie voorhanden hebben om het groeitraject te ondersteunen.

Hoe helpen we

Het aanschaffen van een CRM oplossing is een stap in de richting van het bereiken van de bedrijfsdoelstellingen. Het belangrijkste onderdeel van het traject is het definiëren en in kaart brengen van de bedrijfsprocessen die het systeem moet ondersteunen.

Ons team van experts kan je helpen bij:

  • Het definiëren van doelstellingen en KPI’s
  • Het in kaart brengen van bedrijfsprocessen
  • Het creëren van klantprogramma's
  • Het opzetten van meetinstrumenten
  • Het zorgdragen van adoptie door de gebruikers 

Digitalisering van het klanttraject

Zodra de bedrijfsprocessen zijn gedefinieerd, configureren we de oplossing zo dat het de manier waarop je werkt weergeeft. We borgen de bedrijfsprocessen en stroomlijnen de activiteiten zodat je het maximale uit de CRM oplossing haalt. 

We hadden veel vragen op het gebied van CRM. SuperOffice begreep onze business en uitdagingen. Zij leverden de juiste oplossing om deze uitdagingen aan te gaan.

 
Customer profile image

Onboarding services

Het implementeren van een CRM oplossing heeft impact op de manier van werken voor de hele organisatie. Wij begeleiden, trainen en ondersteunen je hier graag bij. Wat je ook nodig hebt, wij staan voor je klaar.

Benieuwd naar de verhalen van onze klanten?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en laat je inspireren!