Artikelen
In onze CRM artikelen delen wij tips en trucs op het gebied van Sales, Marketing en Service. In ieder artikel staat bruikbare informatie om jouw organisatie te laten groeien. Lees en deel ze!
-
Artikelen
Lead- en opportunitybeheer: De sleutel tot verkoopsucces
-
Artikelen
5 manieren om meer deals te sluiten met CRM-software
-
Artikelen
CRM-acceptatie: Hoe de acceptatie onder eindgebruikers te verhogen
-
Artikelen
De Relatielus: SuperOffice’s innovatieve benadering van het klanttraject
-
Artikelen
Hoe marketingteams omzet kunnen genereren (niet alleen maar leads)
-
Artikelen
Hoe dataverrijking te gebruiken bij prospectie in B2B-verkoop
-
Artikelen
Hoe marketingteams kunnen bijdragen aan omzetgroei
-
Artikelen
Het belang van ideale klantprofielen (IKP’s) voor omzetgroei
-
Artikelen
Waarom marketing tijdens de gehele customer journey cruciaal is voor zakelijk succes
-
Artikelen
Waarom je het je niet kan permitteren de verkoop aan bestaande klanten te negeren
-
Artikelen
5 manieren om nieuwe klanten te werven met een CRM
-
Artikelen
3 beste werkwijzen voor het managen van multichannel klantenondersteuning
-
Artikelen
5 tips voor een betere klantervaring met klantenservice-automatisering
-
Artikelen
Welke verschillende types klantenservicesoftware bestaan er?
-
Artikelen
3 bepalende trends voor de toekomst van B2B-klantenservice
-
Artikelen
De 3 grootste CRM-uitdagingen (en hoe je deze kunt overwinnen)
-
Artikelen
Jouw inkoopafdeling aan de slag met SuperOffice CRM
-
Artikelen
3 effectieve manieren om klanttevredenheid te meten
-
Artikelen
Welkom in het nieuwe tijdperk van KPI's voor klantenservice
-
Artikelen
10 verkoopfouten die elke verkoper moet vermijden!
-
Artikelen
7 eenvoudige manieren om je klantenbestand uit te breiden
-
Artikelen
CRM-proces: tips om beter met klanten te communiceren
-
Artikelen
SuperOffice vs. HubSpot: Welke CRM is het beste voor Europese bedrijven?
-
Artikelen
Sneller bezoekverslagen registreren in SuperOffice
-
Artikelen
5 CRM Best Practices Die De Klantrelaties Verbeteren
-
Artikelen
CRM-strategie: een afstemming van mensen, processen en technologie
-
Artikelen
9 CRM-functies die je nodig hebt voor een succesvolle klantrelatiestrategie
-
Artikelen
9 praktijkvoorbeelden van CRM-automation (voor sales-, marketing- en klantenservice)
-
Artikelen
Hoe CRM-technologie een klantgerichte bedrijfscutluur creëert
-
Artikelen
Wat zijn de 3 typen CRM? Aanbevelingen, voorbeelden en tips voor best practices
-
Artikelen
B2B Marketing: Hoe je prospects en klanten kunt aantrekken, engageren en tevredenstellen
-
Artikelen
Hoe je een uitstekende klantenservice levert (voordelen, voorbeelden, casestudy's en aanbevelingen)
-
Artikelen
Waarom CRM en AI een geweldige match zijn
-
Artikelen
B2B Sales: hoe vind je, betrek je en verkoop je aan de moderne inkoper (met unieke verkoopstrategieën)
-
Artikelen
Hoe snelgroeiende bouwbedrijven technologie inzetten en hun organisatie digitaliseren
-
Artikelen
Marktleider in Europa door de klant op de eerste plaats te zetten
-
Artikelen
11 Belangrijke trends en ontwikkelingen in de bouwsector voor 2021
-
Artikelen
3 manieren om je klanten een “WOW” gevoel te geven en verwachtingen te overtreffen
-
Artikelen
Hoe halen verkopers hun target met behulp van een CRM oplossing
-
Artikelen
Wat is een Customer Engagement Platform en wat levert het op?
-
Artikelen
Hoe vind je de beste CRM software voor jouw organisatie in 2021
-
Artikelen
Hoe creëer je een krachtige klantenservice kennisbank
-
Artikelen
9 redenen waarom iedere organisatie live chat software nodig heeft
-
Artikelen
De waarde van self-service in het digitale tijdperk
-
Artikelen
9 personalisatie strategieën voor marketing, verkoop en klantenservice
-
Artikelen
Klantsucces: de meest effectieve strategie om klantverloop te verminderen
-
Artikelen
Prospecting: 10 bewezen strategieën voor sales professionals
-
Artikelen
Relationship Marketing: Hoe kun je de focus leggen op het opbouwen van relaties met je klanten
-
Artikelen
9 manieren om je klantenservice succesvol te implementeren
-
Artikelen
Hoe maak je klantprofielen en buyer persona's aan
-
Artikelen
Net Promoter Score: een hulpmiddel voor strategische groei
-
Artikelen
7 manieren om klantenservice medewerkers op afstand te managen
-
Artikelen
3 manieren om klanttevredenheid te verhogen met een CRM systeem
-
Artikelen
7 B2B groeitrends die je moet weten voor 2020
-
Artikelen
Data gedreven besluitvorming: Hoe maak je slimmere beslissingen die bedrijfsgroei stimuleren.
-
Artikelen
5 fouten die je beter kunt vermijden in e-mail marketing
-
Artikelen
5 belangrijke trends op het gebied van klantervaring voor 2020
-
Artikelen
Hoe een 360-graden klantbeeld je bedrijf laat groeien
-
Artikelen
Hoe zorg je ervoor dat mensen je mailing lezen
-
Artikelen
Verbeter je marketing campagnes met CRM software
-
Artikelen
21 krachtige verkooptechnieken ondersteund door onderzoek
-
Artikelen
Hoe schrijf je een geweldige salespitch in minder dan 10 minuten
-
Artikelen
Hoe maak je een strategie waarbij je de klant centraal stelt?
-
Artikelen
Leadexplorer: Hoe je website-verkeer voor je kunt laten werken
-
Artikelen
12 manieren om klantverloop te voorkomen
-
Artikelen
Customer Journey: Hoe stimuleer je winstgevende groei
-
Artikelen
8 tips voor de implementatie van een effectief CRM systeem
-
Artikelen
5 manieren om klanten te behouden en de winst te laten stijgen!
-
Artikelen
Vijf verkoopdashboards waarmee verkopers hun omzet verhogen
-
Artikelen
Tien manieren om je sales pipeline te beheren
-
Artikelen
7 redenen waarom jouw bedrijf toe is aan een nieuw CRM systeem
-
Artikelen
Meer leads met geïntegreerde webformulieren
-
Artikelen
Voordelen van CRM: Hoe CRM de klantrelatie kan verbeteren
-
Artikelen
8 manieren om het juiste CRM systeem te kiezen
-
Artikelen
Verkoopproces: Een roadmap naar betere verkoopprestaties
-
Artikelen
GDPR en email marketing: een praktische handleiding voor marketeers
-
Artikelen
GDPR & Verkoop: Hoe vind je nieuwe klanten zonder de wet te overtreden
-
Artikelen
Gevolgen van GDPR voor je klantgegevens
-
Artikelen
5 best practices voor betere omnichannel klantenservice
-
Artikelen
Vervolgactie ondernemen naar de klant (inclusief gratis emailsjablonen)
-
Artikelen
Vijf manieren om de reactietijd van klantenservice te verlagen
-
Artikelen
10 tips voor uitstekende klantenservice
-
Artikelen
Hoe CRM de klantervaring verbetert
-
Artikelen
Hoe digitale transformatie de klantbeleving stuurt
-
Artikelen
GDPR voor Marketing: De juiste handleiding voor 2018
-
Artikelen
Wat is GDPR en wat betekent dit voor je bedrijf?
-
Artikelen
5 manieren om Live Chat te gebruiken voor een betere klantervaring
-
Artikelen
5 manieren om de perfecte Customer Service te bieden
-
Artikelen
Nieuw onderzoek: 21% van de verzoeken via live chat blijft onbeantwoord
-
Artikelen
Waarom klachten goed zijn voor je bedrijf
-
Artikelen
6 rapporten om klantenservice te verbeteren
-
Artikelen
8 voordelen van software voor klantenservice
-
Artikelen
Nieuw onderzoek: 62% van alle bedrijven reageert niet op email verzoeken
-
Artikelen
Hoe een stragegie voor klantervaringen helpt om de omzet te verhogen (en rendement te behalen)
-
Artikelen
6 redenen waarom verkopers CRM onvoldoende gebruiken
-
Artikelen
Waarom Customer Relationship Management (CRM) de sleutel is tot het groei voor je organisatie
-
Artikelen
Hoe maak je een e-mail marketing strategie
-
Artikelen
Hoe bedrijven SaaS gebruiken om groei te realiseren
-
Artikelen
8 redenen om te kiezen voor cloud-based CRM
-
Artikelen
10 redenen waarom verkopers CRM nodig hebben
-
Artikelen
7 manieren om de beste klantenservice te leveren